Vattenfall i håret



Igår var det fotografering för tidningen LKPG som gällde med duktiga fotografen Robert Milovan. Temat var svenskt Dallas heheh. Var på en jättefin hästgård utanför Linköping och det fanns söta djur överallt! Me like. Tyvärr var kläderna lite konstigt matchade till tjejerna, det var bara killmodellen som fick killeroutfits. Lite avis på det. Men det var sjukt najs iallafall. Bilder från gårdagen kommer snart hoppas jag!

Fick lite tid över i Linköping innan mitt tåg gick så passade på att kolla igenom Myrorna och titta vad jag hitta! Urball skinnjacka. Väldigt tung och go. Så nu är ännu en höstjacka kirrad. Lite dyrare än min jeansjacka dock som endast kostade 40 kr.

Håret jag hade igår var superfint. Vattenfallsfläta is tha shit. Här är en video som förklarar hur man gör! Var jättesvårt att hitta en bra, så denna får duga.

Kommentarer
Postat av: Max

Åh, gud vad snyggt! Skinnjackan är ju helt underbar <3

Svar: Aaww tack Max!! Glad jag blir :))) ÄLSKAR din stil. Lätt en av mina stora favoriter på Look Book!
Philippa Nilsson

2013-10-01 @ 21:19:14
URL: http://radarmagazine.se/max

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0