Älska dagen

 

Jag kl 7 imorse osminkad och klar för att dra mot Västervik för plåtning!
Jaaa. Två bilder från min alldeles värdelösa mobilkamera i egoläge (ni vet när man kan se sig själv när man tar heheheh) Såhär såg jag ut på två olika looks! Det var fyra looks totalt och alla ägde.

Befann oss på Västerviks gymnasietak för att fånga lite av den känslan på inspirationsbilderna. Sen kopiera vi ju inte såklart rakt av snälla nån.
 
Det var sjuuukt kul!!! Ser jättemycket fram emot att se resultatet och Tony sa att jag kunde få det redan på måndag kanske :D wiiihihihihii

Alldeles strax ska jag vidare mot nya äventyr som sagt och ha det awesome.

Trevlig lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0