Pepp tjej

En fett go lördag ligger framför. Tidigt imorgon går jag upp för att åka till Västervik och fotografen Tony Ottosson för en fotografering. Han fotade mig i våras (bild finns om du skrollar ner lite) och vill nu plåta mig igen.

De här bilderna är inspiration för plåtningen så det kommer bli grymt! Dock kan jag ju inte mäta mig med Katie, som modellen heter, men försöka ska jag sannerligen!

Dagen slutar inte efter det utan sen blir det gutt häng med bästa polarna och några Motala dudes. Pepp tjej oojaa.

Kommentarer
Postat av: LINNEEÄA

ÅHÅHÅH vilka Motala dudes är dä? Lycka till på fotografering snygging

Svar: Vet intee... Typ Calle och några för mig okända :) taaack det gick jättebra!
Philippa Nilsson

2012-09-22 @ 10:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0