Men dö då gubbe


Fotograf Robert Mosbach

Så då kom bilderna från jobbet för tidningen LKPG också! Temat var som sagt Dallas och vi tre skulle föreställa syskon där jag var yngst. Vi skulle gärna se lite överlägsna ut och uttråkade. Bara väntade på att vår gamle man skulle dö så vi skulle kunna ta över gården HAHA. Gutt tema. Jag är nöjd iaf, första bilden ser jag lite ut som en porslinsdocka och det är ju lite småsött :)
 
Ikväll är det x-factor och project runway Sverige men istället för att kolla måste jag skriva en uppsats om biologisk mångfald. Mmmm. Ibland är livet osis.
 
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Bex

Sista bilden (som inte va med i tidningen) va ju snyggasst!Gillar ditt hår o dina kläder bäst på den. Riktigt bra jobbat syrran!

2012-10-08 @ 08:39:21
Postat av: mathilda svensson

åh gumman, så fina bilder. är riktigt glad att du hamnat i den här branschen, snygg är du bruden!

vi måste verkligen ses snart<3

Svar: sötis! jaa, du kanske kommer på halloweenfesten i ohamn?
Philippa Nilsson

2012-10-11 @ 08:24:21
URL: http://baraaamathilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0